پمپ سانتریفیوژ داب

پمپ سانتریفیوژ داب از محصولات شرکت ایتالیایی داب می باشد. داب در زمینه تولید انواع پمپ خانگی و صنعتی و بوسترپمپ ها سابقه چندین ساله دارد. کیفیت بالای محصولات این برند و بازدهی بالای آن باعث معروفیت آن در سراسر دنیا شده است. پمپ سانتریفیوژ داب از پرطرفدارترین ترین برندهای پمپ سانتریفیوژ در مدل های خانگی، زمینی و … می باشند. در ادامه به بررسی و معرفی و ارائه کاتالوگ مدل های مختلف پمپ سانتریفیوژ داب خواهیم پرداخت. برای خرید پمپ سانتریفیوژ داب از نمایندگی پمپ داب در ایران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پمپ سانتریفیوژ داب سری NKM

پمپ سانتریفیوژ داب سری NKM از سری پمپ های سانتریفیوژ داب ایتالیا است. این پمپ ها در مصارف صنعتی و کشاورزی نظیر برج های خنک کن، سیرکولاسیون آب در دمای بالا، پروژه های بزرگ پمپاژ آب و در آبیاری باغات و زمین ها مورد استفاده قرار می گیرند. این پمپ ها با شفت یکپارچه طراحی و تولید شده اند. محدوده توان از 0.25 تا 4 کیلووات می باشد و سه فاز هستند. حداکثر هد و دبی در بزرگترین سایز آن 23.8 متر و 54 مترمکعب بر ساعت می باشد. قطر ورودی در مدل های این سری از پمپ ها از 50 تا 65 میلیمتر و قطر خروجی از 32 تا 50 میلیمتر است. محدوده دمای کاری مناسب از 10- تا 140 درجه سانتیگراد می باشد.

NKM-NKP

پمپ سانتریفیوژ داب سری NKM-G

پمپ سانتریفیوژ داب سری NKM-G از سری پمپ های سانتریفیوژ داب ایتالیا است. این پمپ ها در مصارف صنعتی و کشاورزی نظیر سیرکولاسیون، برج های خنک کننده، پمپاژ آب مورد استفاده قرار می گیرند. محدوده توان از 1.5 تا 22 کیلووات می باشد و سه فاز هستند. حداکثر هد و دبی به ترتیب 37 متر و 450 مترمکعب بر ساعت می باشد. قطر ورودی در مدل های این سری از پمپ ها از 50 تا 200 میلیمتر و قطر خروجی از 32 تا 150 میلیمتر است. محدوده دمای کاری مناسب از 10- تا 140 درجه سانتیگراد می باشد. این پمپ ها دارای الکتروموتور  IE2 با مصرف انرژی کمتر و راندمان بالا هستند.

NKM-G-NKP-G

پمپ سانتریفیوژ داب سری NKP

پمپ سانتریفیوژ داب سری NKP از سری پمپ های سانتریفیوژ داب ایتالیا است. این پمپ ها در مصارف صنعتی و کشاورزی نظیر گردش آب، برج های خنک کننده، پمپاژ آب، آبیاری و … مورد استفاده قرار می گیرند. این سری از پمپ ها با شفت یکپارچه طراحی شده اند. بصورت تک فاز و سه فاز هستند و محدوده توان از 0.75 تا 30 کیلووات می باشد. حداکثر هد و دبی در بزرگترین سایز آن 93 متر و 114 مترمکعب بر ساعت می باشد. قطر ورودی در مدل های این سری از پمپ ها از 50 تا 65 میلیمتر و قطر خروجی از 32 تا 50 میلیمتر است. محدوده دمای کاری مناسب از 10- تا 140 درجه سانتیگراد می باشد.

NKM-NKP

پمپ سانتریفیوژ داب سری NKP-G

پمپ سانتریفیوژ داب سری NKP-G از سری پمپ های سانتریفیوژ داب ایتالیا است. این پمپ ها در مصارف صنعتی و کشاورزی نظیر سیرکولاسیون، برج های خنک کننده، پمپاژ آب مورد استفاده قرار می گیرند. این پمپ ها دارای الکتروموتور  IE2 با مصرف انرژی کمتر و راندمان بالا هستند. محدوده توان از 0.75 تا 30 کیلووات می باشد و بصورت تک فاز و سه فاز هستند. محدوده دمای کاری مناسب از 10- تا 140 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد و دبی به ترتیب 73 متر و 240 مترمکعب بر ساعت می باشد. قطر ورودی در مدل های این سری از پمپ ها از 50 تا 100 میلیمتر و قطر خروجی از 32 تا 80 میلیمتر است.

NKM-G-NKP-G

پمپ سانتریفیوژ داب سری KDN

پمپ سانتریفیوژ داب سری KDN از سری محصولات داب ایتالیا می باشد.  این پمپ ها برای انتقال آب های تمیز در سیستم های آتشنشانی، بوسترپمپ و تهویه مطبوع و آبیاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پوسته و پروانه آنها از چدن می باشد. نوع آب بند آنها مکانیکال سیل است. محدوده توان از 2.2 تا 45 کیلووات است. حداکثر فشار و دمای کاری در آنها 15 بار و 140 درجه سانتیگراد است. حداکثر دبی 470 مترمکعب بر ساعت است. حداکثر هد 143 متر می باشد.

KDN

پمپ سانتریفیوژ داب سری KDN-OVERSIZE

پمپ زمینی داب سری KDN-OVERSIZE از سری محصولات داب ایتالیا می باشد. این پمپ ها برای انتقال آب های تمیز در سیستم های آتشنشانی، بوسترپمپ و تهویه مطبوع و آبیاری و … مورد استفاده قرار می گیرد. جنس پوسته و پروانه آنها از چدن می باشد. نوع آب بند آنها مکانیکال سیل است. توان در مدل های مختلف این سری از 2.2 تا 45 کیلووات هستند. حداکثر دبی در بزرگترین سایز برابر با 3200 مترمکعب بر ساعت است. حداکثر فشار و دمای کاری به ترتیب 16 بار و 140 درجه سانتیگراد است. حداکثر هد 158 متر می باشد.

KDN-OVER-SIZE-