پمپ کف کش داب

پمپ کف کش داب از محصولات شرکت داب ایتالیا می باشد. داب با بیش از 40 سال سابقه در تولید انواع پمپ های خانگی و صنعتی و انواع بوسترپمپ ها، تولید کننده انواع کفکش ها می باشد. کیفیت بالای محصولات داب و بازدهی بالای آنها باعث معروفیت این برند در سراسر دنیا شده است. پمپ کفکش داب از پرطرفدارترین ترین برندهای پمپ کف کش در مصارف خانگی و صنعتی می باشد. در ادامه به بررسی و معرفی و ارائه کاتالوگ مدل های مختلف پمپ کف کش داب خواهیم پرداخت. برای خرید پمپ کفکش داب از نمایندگی پمپ داب در ایران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پمپ کف کش داب خانگی

پمپ کف کش داب پرتابل از سری پمپ های کفکش داب ایتالیا می باشد. پمپ های کفکش پرتابل در سری های مختلفی تولید می شوند. پمپ کف کش داب سری NOVA  و FEKA از این محصولات می باشند. تمامی این مدل ها تک فاز هستند و مصارفی همچون انتقال آب تمیز یا آب گل، فواره و آب نما، استخرهای پرورش ماهی و تخلیه چاه و … مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ کفکش داب سری NOVA از سری کفکش های پلاستیکی داب می باشد و مصارف خانگی دارند. حداکثر ارتفاع و حداکثر دبی در آنها به ترتیب 11 متر و 16 مترمکعب بر ساعت است. جنس بدنه و پروانه آن هر دو تکنوپلیمر هستند. توان موتور از 0.2 تا 0.55 کیلووات می باشد. سایز دهانه خروجی در آنها 1.1/4 اینچ است. باید توجه کنید حداکثر دمای کاری مجاز در آنها 35 درجه سانتیگراد باید باشد. این سری از پمپ ها فلوتر دارند.

برای اطلاع از مشخصات فنی دیگر سری های پمپ کف کش داب پرتابل روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

کف-کش-داب-nova

پمپ کف کش صنعتی داب

پمپ کف کش داب در مدل ها و کاربری های صنعتی توسط این شرکت با سابقه ایتالیایی تولید و با بهترین کیفیت به بازار عرضه می شود. پمپ های کفکش صنعتی داب در سری های FELA ORENAG و DIG تولید می شوند. این پمپ ها برای پمپاژ آب های آلوده حاوی شن و ماسه مناسب می باشد.

پمپ کفکش داب سری ORENAG از سری کفکش های استیل داب می باشد. جنس بدنه و پروانه آن استیل 304 می باشد. این پمپ ها در انتقال آب، فواره و آب نما، استخرها و تخلیه چاه استفاده می شوند. حداکثر دمای کاری در مصارف خانگی 35 درجه و در مصارف صنعتی باید 50 درجه سانتیگراد باشد. حداکثر دبی و ارتفاع به ترتیب 28 مترمکعب بر ساعت و 17 متر است. توان موتور 1 تا 1.2 کیلووات است. این پمپ فلوتر ندارد.

پمپ کفکش داب سری FEKA در سه مدل FEKA GL-650  وFEKA GL-1000  وFEKA GL-1800 تولید می شوند. دو مدل اول تک فاز و مدل آخر سه فاز می باشد. دارای توان موتور 0.3 تا 1.5 کیلوات هستند. حداکثر دبی و هد در آنها به ترتیب 30 مترمکعب بر ساعت و 15.5 متر می باشد. قطر خروجی از 1.1/4 تا 2 اینچ است. این پمپ با پروانه ورتکس برای انتقال لجن های سبک مناسب است.

برای مشاهده اطلاعات فنی دیگز مدل ها روی دکمه زیر کلیک کنید.

پمپ-کف-کش-صنعتی-داب-FEKA

محاسبه پمپ کف کش

عامل اصلی در انتخاب و خرید کف کش، هد یا ارتفاع برای انتقال آب می باشد. باید به این نکته توجه کرد که حداکثر هد گفته شده در مشخصات فنی پمپ ها در دبی 0 می باشد. برای مثال زمانی که هد مورد نیاز شما 40 متر باشد باید کف کشی را انتخاب کنید که هد آن بین 48 تا 53 باشد.