پمپ خانگی داب

پمپ خانگی داب از محصولات شرکت ایتالیایی داب می باشد. داب سابقه چهل ساله در تولید انواع پمپ های خانگی و صنعتی و بوسترپمپ ها دارد. کیفیت و بازدهی بالای آن باعث محبوبیت این برند در سراسر دنیا شده است. پمپ خانگی داب از پرطرفدارترین ترین برندهای پمپ خانگی برای افزایش فشار آب در ساختمان ها و ویلاها می باشند. در ادامه به بررسی و معرفی و ارائه کاتالوگ مدل های مختلف پمپ خانگی داب خواهیم پرداخت. برای خرید پمپ خانگی داب از نمایندگی پمپ داب در ایران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پمپ خانگی داب سری KP

پمپ خانگی داب سری KP از محصولات داب ایتالیا می باشد. این پمپ ها که به پمپ های محیطی معروفند در سری های KPS KPA  KPF KP38 KP60 تولید می شوند. این پمپ ها تک فاز هستند و بیشتر مصارف خانگی دارند. توان آنها از 0.5 تا 1.3 اسب بخار می باشد. حداکثر فشار کاری و دمای کاری به ترتیب 10 بار و 40 درجه سانتیگراد است. جنس بدنه و پروانه این سری از پمپ خانگی داب چدن می باشد. حداکثر هد و دبی به ترتیب 107 متر و 45 لیتر بر دقیقه است. سایز قطر ورودی و خروجی از 3/4 تا 1 اینچ است. برای اطلاعات بیشتر می توانید کاتالوگ پمپ خانگی داب سری KP را مشاهده فرمایید.

پمپ-داب-KPF
KPS
پمپ-یک-اسب-داب KP60
KP60
kpa-dab
KPA
پمپ-داب-KP38
KP38
dab-kpf
KPF

پمپ خانگی داب سری K - تک پروانه

پمپ خانگی داب تک پروانه سری K از محصولات ایتالیایی داب می باشد. این سری از پمپ های داب را عموم مردم به نام پمپ بشقابی می شناسند. پمپ های خانگی تک پروانه داب در مدل های تک فاز و سه فاز در محدوده توان 0.5 تا 15 اسب بخار تولید می شوند. سایز قطر ورودی و خروجی از 1 تا 2.1/2 اینچ می باشد. حداکثر ارتفاع یا هد در این سری از پمپ خانگی داب 62 متر می باشد. حداکثر دبی در یکی از مدل های سری K با نام K35/1200T می باشد. این مدل سه فاز می باشد و حداکثر دبی که اعمال می کند 1600 لیتر بر دقیقه است.

پمپ-بشقابی-داب

پمپ خانگی داب سری K - دو پروانه

پمپ خانگی دو پروانه داب سری K از پمپ های سانتریفیوژی دو پروانه می باشد. همانطور که از نامش پیداست پمپ ها دو پروانه هستند و همین امر باعث اعمال فشار و دبی بیشتر توسط پمپ ها می شود. بدنه آنها از جنس چدن  و دارای پروانه از جنس  پلی اتیلن هستند.این پمپ ها نیز مانند سری های قبلی که به آن اشاره شد بیشتر مصارف خانگی دارند و در ساختمان های با تعداد طبقات بالاتر و واحدهای بیشتر استفاده می شود. توان این پمپ ها از 1 تا 15 اسب بخار می باشد. حداکثر فشار کاری و دمای کاری به ترتیب 12 بار و  40 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین حداکثر دبی و حداکثر هد نیز به ترتیب 500 لیتر بر دقیقه و 95 متر در بزرگترین سایز آن می باشد. پمپ ها بصورت تک فاز و سه فاز هستند. سایز قطر ورودی و خروجی آن 1 تا 2 اینچ است. برای کسب اطلاعات بیشتر کاتالوگ را مشاهده فرمایید.

پمپ-داب-دوپروانه

پمپ خانگی داب سری JET

پمپ خانگی داب سری JET از محصولات شرکت ایتالیایی داب می باشند. این پمپ ها که در بازار با نام پمپ جتی می شناسند بیشتر کاربرد خانگی دارند. پمپ های سری JET در مقایسه با سری K فشار بیشتری را ایجاد می کنند. پروانه پمپ ها برنجی و جنس بدنه چدن می باشد. تنها نکته منفی آن صدای بیشتر آن در مقایسه با پمپ های سری K یا بشقابی می باشد. توان آن از 0.6 تا 3 اسب بخار می باشد. در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شوند. سایز قطر ورودی و خروجی آن 1 اینچ است. حداکثر فشار و دمای کاری به ترتیب 7 بار و 40 درجه سانتیگراد است. حداکثر دبی و هد نیز به ترتیب 175 لیتر بر دقیقه و 60 متر می باشد. برای مطالعه کاتالوگ پمپ خانگی داب سری JET روی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ-جتی-داب

کاربرد پمپ خانگی داب

پمپ های خانگی داب علاوه بر مصارف خانگی مصارف دیگری نیز دارند، همچون:

  •  آبرسانی ویلا
  • آبیاری زمین های کوچک
  • استفاده در بوسترپمپ ها
  • آب نما و فواره ها
  • آبرسانی مجتمع های اداری و تجاری

راهنمای محاسبه پمپ خانگی

در انتخاب پمپ خانگی عوامل زیادی تاثیرگذار می باشد. که عبارتند از: 
  • تعداد واحد در هر طبقه
  • تعداد طبقات یک آپارتمان
  • متراژ واحد مسکونی
  • مقدار مصرفی آب
  • تعداد شیر آب و سرویس های بهداشتی هر طبقه
هد و دبی دو مورد اصلی در انتخاب یک پمپ مناسب می باشد که دانستن آن الزامیست. دبی یا آبدهی (Q) را برای هر واحد، باید مقدار 250 لیتر بر ساعت در نظر گرفت. هد(H) هم به ارتفاع ساختمان مربوط می شود. باید تعداد طبقات یک آپارتمان را در ارتفاع هر واحد ضرب کنیم و آن را با 35 متر (برای در نظر گرفتن میزان افت فشار) جمع می نماییم. عدد بدست آمده مقدار هد مورد نیاز می باشد. برای مثال برای یک ساختمان 8 طبقه که طول هر طبقه 3 متر باشد هد به این صورت محاسبه می شود:
متر 59=35+24=3*8

 برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.