پمپ سیرکولاتور داب

پمپ سیرکولاتور داب از محصولات شرکت ایتالیایی داب می باشد. داب سابقه 40 ساله در تولید انواع پمپ های خانگی و صنعتی و انواع بوسترپمپ ها دارد. کیفیت بالای این محصول و بازدهی بالای آن باعث معروفیت این برند در سراسر دنیا شده است. پمپ سیرکولاتور داب از پرطرفدارترین ترین برندهای پمپ سیرکولاتور برای گردش آب سرد و گرم در صنایع مختلف می باشند. در ادامه به بررسی و معرفی و ارائه کاتالوگ مدل های مختلف پمپ سیرکوله داب خواهیم پرداخت. برای خرید پمپ سیرکولاتور داب از نمایندگی پمپ داب در ایران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پمپ سیرکوله سه دور دیجیتالی و اینورتردار داب

پمپ سیرکولاتور داب در انواع اینوردار و دیجیتالی توسط شرکت داب ایتالیا تولید می شوند. این دسته از پمپ های سیرکولاتور داب شامل سری EVOSTA  وBPH-E  وAC می باشد. از پمپ سیرکولاتور در سیستم های تهویه مطبوع مانند سیستم vrf وی آر اف استفاده می شود.

 پمپ های سری EVOSTA از نوع دیجیتالی و سه دور هستند. حداکثر هد و دبی در این سری به ترتیب 6.9 متر و 50 مترمکعب بر ساعت است. پمپ ها تک فاز و دارای قدرت 44 وات هستند. سایز ورودی و خروجی آن 1/2 تا 1 اینچ می باشد. این پمپ های کم مصرف بهترین انتخاب برای سیستم گرمایشی خانگی می باشد. 

 پمپ های سری AC و BPH-E از نوع اینورتردار هستند. تک فاز و دارای توان 22 تا 1789 وات هستند. حداکثر دبی و ارتفاع به ترتیب 1000 لیتر بر دقیقه و 11.5 متر می باشد. سایز ورودی و خروجی آنها از 1 تا 3 اینچ می باشد. حداکثر فشار کاری و دمای کاری به ترتیب 10 بار و 95 درجه سانتیگراد است. این سری از پمپ ها برای به گردش در آوردن آب گرم در ماشین آلات صنعتی حساس و تاسیسات عمومی کاربرد ویژه دارد.

EVOSTA
EVOSTA
dab-AC
AC
dab-BPH-E
BPH E

پمپ سیرکولاتور سه دور داب

پمپ سیرکولاتور سه دور داب شامل سری های مختلفی می شود. سری های VA و VS و Aو B وD و BPH از پمپ های سیرکولاتور سه دور داب هستند. پمپ ها بصورت تک فاز و سه فاز هستند. توان آنها در محدوده 43 تا 2310 وات هستند. سایز ورودی و خروجی  آنها از 1 تا 3 اینچ است. حداکثر دبی و هد در این پمپ ها به ترتیب 1300 لیتر بر دقیقه و 17.5 متر می باشد. 

پمپ سیرکولاتور داب سری VA معمولا برای تقویت فشار در سیستم های گرمایشی خانگی، سیستم گرمایشی مرکزی و تهویه مطبوع استفاده می شود.  دارای بدنه چدنی و پروانه تکنوپلیمر هستند.حداکثر فشار و دمای کاری مجاز به ترتیب 10 بار و 110 درجه سانتیگراد است.

پمپ سیرکولاتور داب سری VS از نوع سه سرعته است. معمولا برای سیستم گرمایش مرکزی و تقویت فشار در سیستم گرمایشی خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. حداکثر فشار کاری 10 بار و حداکثر دمای مجاز کاری در مصارف بهداشتی 85 درجه و در مصارف دیگر 110 درجه سانتیگراد می باشد. بدنه پمپ برنزی و دارای پروانه از جنس تکنوپلیمر هستند.

پمپ سیرکولاتور داب سزی Aو B وD از نوع دو سرعته و سه سرعته هستند. معمولا برای گردش آب سرد و آب گرم در سیستم گرمایش مرکزی استفاده می شود. حداکثر فشار کاری 10 بار و حداکثر دمای مجاز 110 درجه سانتیگراد است. دبی از 0.6 تا 12 مترمکعب بر ساعت و حداکثر هد 11 متر است. برخی مدل ها تک فاز و برخی دیگر سه فاز هستند.

dab-VS
VS
dab-VA
VA
DAB-B
B
DAB-BPH
BPH
dab-D
D

پمپ سیرکولاتور تک دور داب

پمپ های سیرکولاتور تک دور داب در سری های ALP وAMP وKMP وKLP توسط شرکت داب تولید می شوند. همانطور که گفته شد این پمپ ها  تک دور هستند. در مدل های تک فاز و سه فاز تولید می شوند. معمولا در سیستم های گرمایش مرکزی، استخر و جکوزی و صنایع داروسازی استفاده می شود.

پمپ سیرکولاتور داب سری ALP و AMP در سیستم های گرمایشی، تامین آب بهداشتی، سیستم تهویه مطبوع و دیگر مصارف صنعتی استفاده می شود. دارای توان 59 تا 550 وات بصورت تک فاز و سه فاز تولید می شوند. دبی از 0.6 تا 8.4 مترمکعب بر ساعت و دارای حداکثر هد 21 متر هستند. حداکثر فشار و دمای کاری به ترتیب 10 بار و 120 درجه سانتیگراد است. سایز قطر ورودی و خروجی 1.1/2 تا 2 است.

پمپ سیرکولاتور داب سری KLM و KLP نیز مانند سری قبل در سیستم های تهویه مطبوع، گرمایشی و سیستم تبرید و تامین آب استفاده می شود. توان موتور این پمپ ها از 0.25 تا 1.84 کیلووات است. پمپ ها دارای بدنه چدن و پروانه تکنوپلیمر و سیل مکانیکی کربن/سرامیک هستند. دبی در محدوده 2 تا 67 مترمکعب بر ساعت و حداکثر هد 13.7 متر است. حداکثر فشار و دمای مجاز به ترتیب 10 بار و 120 درجه سانتیگراد می باشد. سایز ورودی و خروجی در آنها از 1.1/2 تا 3 اینچ است.

dab-klp
KMP-KLP
ALP-AMP