پمپ لجن کش داب

پمپ لجن کش داب از محصولات شرکت ایتالیایی داب می باشد. شرکت داب با سابقه چهل ساله در تولید انواع پمپ های خانگی و صنعتی فعالیت دارد. کیفیت بالای محصول و بازدهی بالای آن باعث محبوبیت این برند در دنیا شده است. پمپ لجن کش داب از پرطرفدارترین ترین برندهای پمپ لجنکش برای مصارف شهری و صنعتی می باشد. در ادامه به بررسی و معرفی و ارائه کاتالوگ مدل های مختلف پمپ لجنکش داب خواهیم پرداخت. برای خرید پمپ لجن کش داب از نمایندگی پمپ داب در ایران با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پمپ لجن کش داب سری FK

پمپ لجن کش داب سری FK از لجن کش های قدرتمند داب در مصارف صنعتی می باشد. این پمپ ها در دو سری FKC  و FKV تولید می شوند. سری FKC دارای پروانه تک کاناله هستند  و سری FKV دارای پروانه سوپر ورتکس هستند. جنس بدنه و پروانه از چدن می باشد. این پمپ ها قابلیت پمپاژ سیالات تا دمای 40 درجه سانتیگراد و با pH از 6.5 تا 12 را دارند. این سری از پمپ ها قابلیت انتقال سیالات دارای ذرات جامد تا قطر 65 تا 100 میلیمتر را دارند. معمولا در سیستم های فاضلاب کارخانه، سیستم فاضلاب شهری، استخرهای متان و در آبیاری کاربرد دارند. حداکثر هد و دبی در آنها به ترتیب 288 مترمکعب بر ساعت و 41 متر است.  سایز دهانه خروجی از 2.1/2 تا 6 اینچ است. قدرت موتور در آنها تا 11 کیلووات است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید کاتالوگ پمپ لجن کش داب سری FK را مشاهده فرمایید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لجن-کش-داب-FK

پمپ لجن کش داب سری R

پمپ لجن کش داب سری R از محصولات داب ایتالیا می باشد. این پمپ ها در سری های RW و RC  وRT تولید می شوند. تمامی مدل های این سری بجز RT سه فاز هستند.

  • پمپ های RC 6 تمام چدن با پروانه تک کاناله هستند.
  • پمپ های RC 8 تمام چدن با پروانه سه کاناله هستند.
  • پمپ RW4 تمام چدن با پروانه سوپرورتکس هستند.
  • پمپ RT تمام چدن با پروانه کاتردار هستند.

توان موتور از 1.1 تا 22 کیلووات است. میزان هد در این سری از 6.3 تا 40 متر می باشد. حداکثر دبی در بزرگترین سایز این سری 765 مترمکعب بر ساعت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید کاتالوگ پمپ لجن کش داب سری R را مشاهده فرمایید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لجن-کش-داب

پمپ لجن کش ضدجرقه داب

پمپ لجن کش ضد انفجار داب در دو جنس استیل 304 و چدنی تولید می شوند. مدل چدنی در سری های RT و RW و RC و مدل استیل آن در سری RWI می باشند. این سری از پمپ ها در صنایع شیمیایی و سوختی برای انتقال سیالات مشتعل مثل نفت، بنزین، گازوئیل، الکل، متانول و سایر مواد شیمیایی استفاده می شوند. حداکثر دمای مجاز سیال باید 25 درجه سانتیگراد و با pH از 3 تا 14است.

پمپ لجن کش ضد انفجار داب چدنی به جز سری RT بقیه مدل ها سه فاز و دارای توان 1.1 تا 18.5 کیلووات هستند. حداکثر ارتفاع 33 متر و حداکثر دبی در بزرگترین سایز 396 مترمکعب بر ساعت است. سایز خروجی در آنها از 2 تا 6 اینچ است.

پمپ لجن کش ضد انفجار داب استیل سه فاز و دارای توان 2.2 تا 5.5 کیلووات هستند. حداکثر ارتفاع 25 متر و حداکثر دبی در بزرگترین سایز 102 مترمکعب بر ساعت است. سایز خروجی در آنها از 2 تا 6 اینچ است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید کاتالوگ پمپ لجن کش ضدانفجار داب را مشاهده فرمایید یا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

لجن-کش-داب-ضدجرقه

پمپ لجن کش داب سری FEKA VS

پمپ لجن کش داب سری FEKA VS از لجن کش های پرمصرف برند داب ایتالیا می باشد این پمپ ها قابل استفاده در انتقال فاضلاب های خانگی و صنعتی، سیستم های تصفیه فاضلاب، انتقال سیالات غیر خورنده در صنعت استفاده می شود. این پمپ ها تک فاز هستند و در دو مدل فلوتردار و بدون فلوتر عرضه می شوند. توان موتور از  تا کیلووات می باشد. دبی از 3تا32 مکعب بر ساعت می باشد. حداکثر حد 14 متر  و حداکثر عمق غوطه وری 7 متر است. این پمپ لجن کش داب برای انتقال سیالات دارای ذرات جامد تا قطر 50 میلیمتر مناسب می باشد. بدنه و پروانه این پمپ ها استیل می باشد.

لجن-کش-داب