لوازم یدکی تیکوما

فروشگاه لوازم یدکی تیکوما عرضه کننده لوازم یدکی خودروهایی از جمله لیفان، جک و جیلی بوده و این لوازم را با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌کند.

لوازم یدکی جک

شرکت خودرو سازی جک یک شرکت خودرو ساز چینی بوده و در 30 سپتامبر 1999 کار خود را آغاز کرده است. این کمپانی یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودرو در کشور چین بوده و از سال 1946 در حال تولید خودرو است.

شرکت خودرو سازی ایران موتور در کشور ایران تولید کننده خودروهای سواری و کراس اور کمپانی جک است و تا به حال مدل های j3، j5، s5 و s3 را به کشور ایران وارد کرده است.

خودروی جک S3 یکی از خودروهای پرفروش کمپانی جک بوده و شباهت زیادی به محصولات کمپانی هیوندای دارد. طراحی داخلی این خودرو تا حدی شبیه به سایر خودروهای این کمپانی است و این خودرو به عنوان یک کراس اوور شهری، فضای مناسبی برای سرنشینان دارد. به طور کلی این خودرو مجهز به امکانات ایمنی و رفاهی زیادی از جمله صفحه نمایش لمسی، کروز کنترل، سنسور پارک عقب و همچنین سیستم‌های ایمنی و پایداری ABS – EBD – HAC – است.

چراغ جلو جیلی و همچنین چراغ عقب از لوازم یدکی پرفروش این خودرو محسوب می شوند. این محصول بسیار با کیفیت بوده و مجهز به امکاناتی از جمله موتور تنظیم ارتفاع تابش نور، لنز برای نور پایین، لامپ‌های هالوژنی می‌باشد. تمام قطعاتی که برای ساخت این چراغ به کار برده می‌شود وارداتی و اورجینال است.

آیینه بغل جک نیز یکی دیگر از لوازم یدکی پر فروش این خودرو است. این آیینه برقی بوده و بدون دخالت تنظیم می‌شود. علاوه بر این، این آیینه مجهز به گرمکن بوده و در نتیجه در فصل زمستان بخار نمی‌کند. آیینه این خودرو تاشو بوده و از مواد با کیفیت و مرغوب تولید شده است.

لوازم یدکی جیلی

شرکت خودرو سازی جیلی، یکی از معروف‌ترین و پر طرفدارترین برندهای خودرو سازی در بازار جهانی خودرو بوده و طرفداران زیادی در کل دنیا دارد. برند جیلی از سال 1997 میلادی و در شهر پکن وارد صنعت خودرو سازی کشور چین شد.

خرید چراغ عقب جیلی امگرند 7 (EC7)

در حال حاضر خودروی جیلی در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید می شوند و یکی از انواع این خودرو مدل جیلی بینیون است. این مدل از خودروی جیلی شاسی بلند بوده و از سال 2018 در حال تولید است. این خودرو در بازار جهانی بسیار مشهور بوده و به عنوان کولاری بین افراد شناخته می‌شود. جیلی جیاجی از دیگر خودروهای این کمپانی بوده و در حقیقت اولین MPV این کمپانی محسوب می‌شود. از خودروی جیاجی در سال 2017 میلادی در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد و سپس بعد از گذشت دو سال وارد بازار خودرو شد.

چراغ جلوی خودروی جیلی یکی از لوازم یدکی پرفروش این خودرو می‌باشد. این چراغ طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته و برای ساخت آن از آخرین تکنولوژی در طراحی آن استفاده شده است. این چراغ قابلیت تنظیم ارتفاع نور داشته و به طور خودکار روشن و خاموش می‌شود. آیینه بغل خودروی جیلی یکی دیگر از لوازم یدکی پرفروش این خودرو است. آیینه بغل این خودرو مجهز به یک راهنما و همچنین یک موتور برای تنظیم است. این آیینه در زمان باز و بسته شدن درهای خودرو، از طریق ریموتی که دارد، باز و بسته می‌شود. مدل آیینه بغل این خودرو تا شو بوده و در صورت عبور از معابر باریک به راحتی جمع شده و سپس دوباره به حالت اول خود باز می‌گردد.

لوازم یدکی لیفان

کمپانی خودرو سازی لیفان یک کمپانی چینی بوده و از سال 1992 در حال فعالیت است. کمپانی لیفان از زمان تاسیس تا به جال، خودروهای خود را را به بیش از 21 کشور دنیا صادر کرده است. در حال حاضر کمپانی خودرو سازی لیفان در حال همکاری با شرکت کرمان موتور است و تا به حال خودروهایی از جمله لیفان X50 و لیفان X60 به خط تولید کرمان موتور وارد کرده است.

قیمت سپر جلو لیفان X60

خودروی لیفان X50 یکی از خودروهای کمپانی لیفان بوده و شباهت زیادی به خودروهای هاچ بک دارد. این خودرو در دو مدل گیربکس اتومات و دستی به وسیله کمپانی کرمان موتور تولید می‌شود. خودروی لیفان X50 از اواخر اکتبر سال 2014 به بازار خودرو وارد شد. کمپانی خودرو سازی لیفان برای امنیت بیشتر و همچنین کاهش وزن این خودرو، برای ساخت این خودرو، ورقه‌های فولادی به کار برده است. این ورقه‌ها بسیار سبک بوده ولی با این حال در برابر ضربه‌های محکم مقاوت بالایی دارند. علاوه بر این، این ورقه‌ها در مقایسه با ورقه‌های معمولی، تا 42 درصد از مقاومت بیشتری برخوردارند.

موتور لیفان X50، 1.5 لیتری بوده و قدرت آن در حدود 102 اسب بخار می‌باشد. سرعت خودروی لیفان X50 در مدل اتومات 170 کیلومتر در ساعت و در مدل دستی 160 کیلومتر در ساعت می‌باشد. خودروی لیفان X50 مجهز به امکاناتی از جمله سانروف، صندلی چرمی، کامپیوتر سفری، رینگ آلومینویمی، سیستم ترمز ضد قفل ABS، سنسور دنده عقب، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، سیستم ترمز کمکی BAS، شیشه‌های جلو و عقب برقی و سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD است.

خودروی لیفان X60، سومین خودروی تولیدی کمپانی کرمان خودرو بعد از لیفان ایکس 50 و لیفان 820 است. این خودرو اولین بار با گیربکس دستی، به بازار خودروی کشور ایران وارد شد ولی بعد از گذشت چند سال در سال 2015 با گیربکس اتومات نیز وارد بازار خودرو شد. موتور لیفان X60، دارای 4 سیلندر است و علاوه بر این 16 سوپاپ با قدرت پاشش چند نقطه ایی دارد. بیشترین سرعت لیفان X60 در حدود 170 کیلومتر بر ساعت بوده و میزان شتاب صفر تا صد آن، 12 می‌باشد.

لوازم یدکی خودروی لیفان شامل قطعاتی از جمله قطعات جلوبندی مانند کمک فنر جلو و عقب، چراغ جلو و چراغ عقب، سپر عقب و سپر جلو، قطعات یدکی موتور از جمله فیلتر هوا، فیلتر روغن و صافی بنزین و تسمه تایم هستند. بقیه لوازم یدکی این خودرو شامل قطعات یدکی بدنه آن مثل دستگیره بیرونی و تیغه برف پاک کن هستند. چراغ جلوی لیفان X50 تولید کمپانی خودرو سازی لیفان بوده و کیفیت بسیار بالایی دارد. این چراغ جلوه زیبایی به این خودرو می‌دهد و در نتیجه به عنوان یکی از پر فروش‌ترین نوع چراغ شناخته شده است. چراغ جلوی لیفان X50 ساخت کمپانی خودرو سازی لیفان بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است. این چراغ جلوه زیبایی به این خودرو می‌دهد و بنابراین به عنوان یکی از پر فروش‌ترین نوع چراغ شناخته می‌شود. آیینه بغل خودروی لیفان یکی دیگر از لوازم یدکی این خودرو می‌باشد. این آیینه برقی بوده و وضوح و شفافیت بسیار زیادی دارد. این آیینه به سیستم گرم کننده مجهز بوده و مانع از گرفتن بخار روی آیینه خودرو می‌شود.